معيني با انتقاد از منصوريان: ما المپيک را در زمين بازي از دست داديم نه بيرون آن حضور کاميابي‌نيا حاص
معيني با انتقاد از منصوريان: ما المپيک را در زمين بازي از دست داديم نه بيرون آن حضور کاميابي‌نيا حاص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سرپرست کميته تيم هاي ملي درباره نامه اي که در اسفند ماه به فدراسيون رسيده است، گفت: نامه اي که به فدراسيون فوتبال در اسفندماه رسيده و در آن کاميابي نيا محروم است در تاريخ ششم فروردين به کميته تيم هاي ملي اعلام شده بود، من به دليل يک سفر شخصي خارج از کشور بودم و بايد به دبير کميته تيم هاي ملي – مهدي خراطي تحويل داده مي شد که اين اتفاق افتاده و نامه به خراطي رسيده و مي بايست ايشان به سرپرست وقت تيم ملي اميد تحويل مي داد که اين امر محقق شده است.

 

 

وي ادامه داد: پس از مشکلي که براي تيم ملي نوجوانان در رقابت هاي ازبکستان پيش آمد و 8 بازيکن از آن تيم با مشکلات شرايط سني رو به رو شدند، در جلسه کميته فني تصويب شد سرپرست و مسئولين فني تيم همه امور اداري و فني را اعم از ثبت نام بازيکنان، تاريخ بازيها ، قرعه کشي، گروه بندي، رزرو بليت و هتل، زمان و محل تمرين و همچنين اخطارها و اخراج ها و خروجي بازيکنان و ديگر مسائل را زير نظر داشته باشند تا چنين اتفاقاتي نيافتد.

 

 

معيني درباره نامه فيفا گفت: نامه اخير فيفا هيچ اعلامي نکرده که ما 3 بر صفر بازي رفت را باختيم و فقط از ما توضيح خواسته که چرا کاميابي نيا 8 دقيقه در زمين بوده است. ضمن اينکه بايد دقت کرد حضور کاميابي نيا 2 اخطاره در بازي رفت مقابل عراق حاصل اشتباه گروهي کادر فني و سرپرستي تيم ملي اميد و همچنين ناظر بازي است. به اين نکته بايد توجه کرد که حتي سايت رسمي اي اف سي در اين باره اشتباه کرده است و به همين دليل بوده که آنها از ما توضيح خواستند تا مقصران شناخته شوند و براساس سطح تقصير در اين باره تصميم گيري شود. باز هم تاکيد مي کنم اين نامه هيچ نشانه اي دال بر 3 بر صفر شدن بازي رفت ندارد و بزرگترين اشتباهي که اتفاق افتاده اين بوده که به بازيکنان اعلام شده که نتيجه بازي رفت 3 بر صفر به سود تيم عراق اعلام شده است.

 

 

وي در ادامه با اشاره به مسائل فني بازي گفت: سوالي براي من پيش آمده اگر ما گل دوم را نمي خورديم و بازي در وقت 90 دقيقه يک بر صفر به سود تيم عراق به پايان مي رسيد وارد وقت اضافه نمي شديم؟ در حالي که اعلام شده بود بازي تنها در صورتي به وقت اضافه خواهد رفت که يک بر صفر به سود عراق به پايان برسد ؟ اين يعني اينکه بازي رفت را سه بر صفر باخته ايم؟ چرا بايد سرمربي تيم در حالي که شرايط اصلا اينگونه نيست بگويد بايد چهار گل بزنيم؟ به نظر من تيم ملي اميد از لحاظ فني در بازي برگشت مشکلات زيادي داشت. بايد بازيکنان در زمين نتيجه لازم را مي گرفتند و يا حداقل يک تساوي مي گرفتند تا در مجموع ديدار رفت و برگشت به مرحله بعد صعود مي کرديم. آن وقت هم اگر سه بر صفر بازنده مي شديم اگر اشکالي وجود داشت متوجه فدراسيون مي شد. متاسفانه ما نتوانستيم در زمين نتيجه بگيريم و وقتي نتوانيم در زمين بازي برتري فني مان را به رخ بکشيم اين فرافکني است که مشکلات فني تيم را بخواهيم با اشکالاتي در خارج از زمين، اشتباه فدراسيون، سرپرست و يا ديگران توجيه کنيم.

 

 

معيني ادامه داد: واقعا تيم ملي اميد براي صعود يک مساوي احتياج داشت و يک نکته مهم ديگر اين است که حتي با لحاظ کردن اينکه ما در عراق يک بر صفر پيروز شده ايم همين الان با نتيجه دو بر صفري که روز پنجشنبه بدست آمد حذف شديم. چرا کسي که به اين نکته دقت نمي کند . ما در زمين بازي المپيک لندن را از دست داديم نه بيرون از زمين. بهتر است اشکالات فني را بپذيريم. در رابطه با اشکال ايجاد شده درباره د و اخطاره شدن بازيکن و پيگيري مراحل، تعدادي از افراد در برخي کميته‌هاي فدراسيون مقصر هستند اما کادر فني تيم ملي اميد هم مقصر است.

 

 

وي در پايان گفت: منتظرم تا علي کفاشيان از سفر اصفهان بازگردد تا گزارشي از اين اتفاقات را براي تصميم گيري نهايي به ايشان ارائه کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: